...

3. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi

konular

3. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi'nin konu alanları aşağıda yer almaktadır.

Temel Eğitimde;

Alternatif Yaklaşım ve Uygulamalar

Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi

Beceri Eğitimi

Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim

Çocuk Edebiyatı

Çocuk Gelişimi

Çocuk Hakları

Çok Kültürlü Eğitim

Coğrafya Eğitimi

Çocuk Sağlığı

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi

Değer Eğitimi

Eğitim Tarihi

Eğitim ve Öğretim Sorunları

E Okuryazarlık

Eğitim Programları ve Değerlendirme

Eğitim Vizyonu

Eğitim Yönetimi ve Denetimi

Eğitimde İyi Örnekler ve Etkinlikler

Erken Müdahale

Fen, Teknoloji ve Doğa Eğitimi

Görsel Sanatlar Eğitimi

Hayat Bilgisi Öğretimi

Hizmetiçi Eğitim

Kodlama Eğitimi

İki Dillilere Türkçe Öğretimi

İlk Okuma ve Yazma Öğretimi

Lisans Üstü Eğitim

Matematik Eğitimi

Medya Okuryazarlığı

Müzik Eğitimi

Okul Olgunluğu ve Okula Hazırlık

Okul Öncesi Eğitimi Lisans Programları

Okuma ve Yazmaya Hazırlık

Ortaöğretime Hazırlık ve Ortaöğretim

Özel Eğitim ve Kaynaştırma Eğitimi

Öğretmen Yetiştirme ve İstihdam

Öğretmenlik Uygulaması

Ölçme ve Değerlendirme

Program Geliştirme

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

Sağlık ve Beslenme Eğitimi

Sınıf Eğitimi Lisans Programları

Sınıf Yönetimi

Sivil Toplum Çalışmaları

Sosyal Beceri Eğitimi

Sosyal Bilgiler Öğretimi

Sosyal Hizmet

STEM Eğitimi

Tarih Eğitimi

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi

Trafik ve İlk Yardım Eğitimi

Türk Kültürü ve Uygarlık Tarihi

Türkçe Öğretimi

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi

Vatandaşlık Eğitimi

Yabancı Dil Eğitimi