3. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi'nin konu alanları aşağıda yer almaktadır.
Temel Eğitimde; |
|
Alternatif Yaklaşım ve Uygulamalar Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi Beceri Eğitimi Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Çocuk Edebiyatı Çocuk Gelişimi Çocuk Hakları Çok Kültürlü Eğitim Coğrafya Eğitimi Çocuk Sağlığı Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi Değer Eğitimi Eğitim Tarihi Eğitim ve Öğretim Sorunları E Okuryazarlık Eğitim Programları ve Değerlendirme Eğitim Vizyonu Eğitim Yönetimi ve Denetimi Eğitimde İyi Örnekler ve Etkinlikler Erken Müdahale Fen, Teknoloji ve Doğa Eğitimi Görsel Sanatlar Eğitimi Hayat Bilgisi Öğretimi Hizmetiçi Eğitim Kodlama Eğitimi İki Dillilere Türkçe Öğretimi İlk Okuma ve Yazma Öğretimi Lisans Üstü Eğitim Matematik Eğitimi |
Medya Okuryazarlığı Müzik Eğitimi Okul Olgunluğu ve Okula Hazırlık Okul Öncesi Eğitimi Lisans Programları Okuma ve Yazmaya Hazırlık Ortaöğretime Hazırlık ve Ortaöğretim Özel Eğitim ve Kaynaştırma Eğitimi Öğretmen Yetiştirme ve İstihdam Öğretmenlik Uygulaması Ölçme ve Değerlendirme Program Geliştirme Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Sağlık ve Beslenme Eğitimi Sınıf Eğitimi Lisans Programları Sınıf Yönetimi Sivil Toplum Çalışmaları Sosyal Beceri Eğitimi Sosyal Bilgiler Öğretimi Sosyal Hizmet STEM Eğitimi Tarih Eğitimi Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Trafik ve İlk Yardım Eğitimi Türk Kültürü ve Uygarlık Tarihi Türkçe Öğretimi Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Vatandaşlık Eğitimi Yabancı Dil Eğitimi |